Pomorze - Gabinet osobliwości

Z życia regionu - kultura, gospodarka, atrakcje, imprezy.

Pomorze - Gabinet osobliwości

Postprzez nowobogacki » 12 Cze 2013, 09:16

Marszałek Olgierd Geblewicz oficjalnie zaprezentował nowe logo i zaktualizowaną markę województwa zachodniopomorskiego. Za logo po liftingu i nowy system identyfikacji wizualnej wykonany przez firmę "Dom Marki Max von Jastrov" Urząd Marszałkowski zapłacił 239 tys. zł brutto.

Obecnie Urząd Marszałkowski rusza z promocją województwa - na skalę ogólnopolską. W pierwszych trzech tygodniach czerwca 2013 w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN mają pojawiać się spoty zachęcające do wypoczynku na Pomorzu Zachodnim. Na trzytygodniową emisję spotów urząd wyda 1 mln zł. Turystów film zachęca hasłem: "Pomorze Zachodnie - tam gdzie zaczyna się przygoda". Jesienią ruszy kolejna telewizyjna kampania. Łącznie na promocję regionu władze województwa chcą przeznaczyć w najbliższych latach 5 mln złotych.

Olgierd Geblewicz, marszałek województwa: - Naszym celem, celem zarządu województwa jest budowanie silnej marki regionu, którego strategicznym celem jest szeroko pojęty rozwój gospodarczy, wykorzystanie potencjału turystycznego i tworzenie dobrych warunków do życia mieszkańcom.

Za: 25Kurier.pl/ Gazeta Wyborcza Szczecin
nowobogacki
 

Re: Pomorze - Gabinet osobliwości

Postprzez Ulrych » 08 Sie 2013, 08:00

Urząd Marszałkowski (pięciu rzeczników prasowych ze słynną Gabryellą Wiatr na czele) zakupił za ok. 200 mln zł dziesięć szynobusów SA-136 tzw. Smerfów (od koloru wagonów), w których zgodnie z wymogami Unii zamieścił tabliczki informujące o tym, że zakupiono je właśnie z funduszy unijnych.

Zamiast słowa "współfinansowany" jest "współfinasowany", a zamiast "regionalnego" jest "regionlanego" - donosi szczecińska Gazeta Wyborcza.

Źródło: Gazeta Wyborcza Szczecin
Ulrych
 

Re: Pomorze - Gabinet osobliwości

Postprzez Ulrych » 08 Sie 2013, 08:05

Urząd Marszałkowski przeznaczył 626 tys. zł na kampanie „Rozwijamy się dla Ciebie! Ponad 1000 powodów do uśmiechu” , która ma nas poinformować o projektach powstałych w województwie zachodniopomorskim z wykorzystaniem środków z Unii Europejskiej.


"– Dzięki środkom Programu Regionalnego mogliśmy wesprzeć już ponad 1400 przedsięwzięć. Chcemy społeczności Pomorza Zachodniego pokazać, jak wiele – dzięki nim – dzieje się wokół nas – tłumaczy marszałek województwa Olgierd Geblewicz."

Panie Marszałku to tylko strata pieniędzy, lepiej byłoby przeznaczyć te pieniądze na wyprawki dla dzieci z rodzin, którym brakuje na takie wydatki. Te 1000 uśmiechów by można rozbudzić, ale wśród obdarowanych dzieci i ich rodziców. Ponad 626 tys. zł, to niemałe pieniądze, a cel na który są wydawane jest zupełnie abstrakcyjny już nie wspomnę o tytule kampanii :) . My naprawdę mamy oczy i widzimy co się wokół nas dzieje. Kto wpada na takie pomysły jak ta "kampania" PR-owa ?

Źródło: Facebook, Szczecin bez korupcji (https://www.facebook.com/pages/Szczecin ... 7790774706)

-------------------------------------------------------------------

– Na inwestycje w ramach Programu Regionalnego wydano już ponad 2,2 miliarda złotych – podlicza RPO marszałek Geblewicz. – Zrealizowane przedsięwzięcia służą głównie mieszkańcom regionu – to oni są ich beneficjentami. Przedstawiając zakres poczynionych zmian, pragniemy ugruntować ich poczucie dumy z rozwijającego się, tak w skali lokalnej, jak i regionalnej, Pomorza Zachodniego – podkreśla marszałek.

Kampania potrwa przez sierpień i wrzesień. Kosztować będzie 626 219,00 zł, a przygotowała ją Agencja Reklamowa CzART.

Źródło: Pomorze Zachodnie, Urząd Marszałkowski w Szczecinie, Biuro Informacji (http://www.wzp.pl/umwzp/biuro_informacj ... lnosci.htm)
Ulrych
 


Powróć do Pomorze - region

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron